Evidenta Populatiei

Evidenta Populatiei

 


                                                                                 

                                                                         SPCLEP Rifov

                                                                              Program de lucru cu publicul
                                                                               EVIDENŢA PERSOANELOR

 

Descriere:
Ţine evidenţa persoanelor şi eliberează cărţi de identitate şi de alegător pentru locuitorii Comunei Rifov şi Comunei Olari.
 

DEPUNERI ACTE ELIBERĂRI C.I.
LUNI 830 – 1530  

830 – 1530

MARŢI 830 – 1530  

830  – 1530

MIERCURI 830 – 1830  

830 – 1830

JOI 830 – 1530  830 – 1530
VINERI 830 – 1330 830 – 1330

 

AUDIENTE
S.P.C.L.E.P Rifov

MIERCURI 12,00-13,30

Documente SPCLEP Rifov

Acte necesare

Eliberarea actelor de identitate – expirare si/sau preschimbare
Eliberarea actelor de identitate – schimbare nume sau prenume pe cale administrativa
Eliberarea actelor de identitate – pierdere, furt, distrugere sau deteriorare
Eliberarea actelor de identitate – schimbarea domiciliului
Eliberarea actelor de identitate – eliberarea actului de identitate la 14 ani
Eliberarea actelor de identitate – stabilirea resedintei
Eliberarea cartii de identitate provizorii
Eliberarea cartii de identitate provizorii pentru cetatenii romani cu domiciliul in strainatate si resedinta in Romania
Eliberarea cartii de identitate – schimbarea domiciliului din strainatate in Romania.

Eliberarea adeverintei de domiciliu 
Eliberarea adeverintei cu ultimul domiciliu avut in tara de cetatenii romani cu domiciliul in strainatate- CRDS
 

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE – EXPIRARE SI/SAU PRESCHIMBARE

1. CERERE TIP www.evidentapersoanelor.ro
2. CERTIFICAT DE NASTERE;
3. CERTIFICAT DE CASATORIE (DACA ESTE CAZUL);
4. CERTIFICATELE DE NASTERE ALE COPIILOR MINORI SUB 14 ANI
5. SENTINTA DE DIVORT, RAMASA DEFINITIVA SI IREVOCABILA (DACA ESTE CAZUL);
6. CERTIFICAT DE DECES (IN CAZUL DESFACERII CASATORIEI PRIN DECESUL UNUIA DINTRE SOTI);
7. ACTUL DE IDENTITATE EXPIRAT;
8. CARTEA DE ALEGATOR (DACA ESTE CAZUL);
9. DOCUMENTUL CU CARE SE FACE DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU (Adeverinta de la Registrul Agricol)
10. CONTRAVALOAREA CARTII DE IDENTITATE IN VALOARE DE 7 LEI (PLATITA LA Casierie)

MENTIUNI: 

IMPORTANT

1. CERTIFICATELE DE STARE CIVILA, SENTINTA DE DIVORT, PRECUM SI DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL SI COPIE XEROGRAFIATA;

2. *DACA PROPRIETARUL SPATIULUI DE LOCUIT ESTE ALTA PERSOANA, ATUNCI ESTE NECESARA PREZENTA ACESTUIA, CU ACTUL DE IDENTITATE SI ACTUL DE PROPRIETATE, PENTRU A DA DECLARATIA GAZDUITORULUI IN FATA LUCRATORULUI DE LA EVIDENTA PERSOANELOR.

ATENTIE!!

Toate documentele vor fi prezentate in original si copii xerox. Documentele originale se vor restitui titularului.

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE – SCHIMBARE NUME SAU PRENUME PE CALE ADMINISTRATIVA

1. CERERE TIP – www.evidentapersoanelor.ro
2. CERTIFICAT DE NASTERE;
3. CERTIFICAT DE CASATORIE (DACA ESTE CAZUL);
4. CERTIFICATELE DE NASTERE ALE COPIILOR MINORI;
5. DISPOZITIA PRIN CARE SE APROBA SCHIMBAREA PE CALE ADMINISTRATIVA A NUMELUI SAU PRENUMELUI (DACA ESTE CAZUL)
6. SENTINTA DE DIVORT, RAMASA DEFINITIVA SI IREVOCABILA (DACA ESTE CAZUL);
7. CERTIFICAT DE DECES (IN CAZUL DESFACERII CASATORIEI PRIN DECESUL UNUIA DINTRE SOTI);
8. DOCUMENTUL CU CARE SE FACE DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU*;
9. ACTUL DE IDENTITATE;
10 . CARTEA DE ALEGATOR (DACA ESTE CAZUL);
11. CONTRAVALOAREA CARTII DE IDENTITATE IN VALOARE DE 7 LEI ( PLATITA LA Casierie);

MENTIUNI:
IMPORTANT

1. ACTUL DE IDENTITATATE, PRECUM SI ACTUL DE SPATIU, SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL SI COPIE XEROGRAFIATA;
2. *DACA PROPRIETARUL SPATIULUI DE LOCUIT ESTE ALTA PERSOANA, ATUNCI ESTE NECESARA PREZENTA ACESTUIA, CU ACTUL DE IDENTITATE SI ACTUL DE PROPRIETATE, PENTRU A DA DECLARATIA GAZDUITORULUI IN FATA LUCRATORULUI DE LA EVIDENTA PERSOANELOR.

 

ATENTIE!!

Toate documentele vor fi prezentate in original si copii xerox. Documentele originale se vor restitui titularului.

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE – PIERDERE, FURT, DISTRUGERE SAU DETERIORARE

1. CERERE TIP www.evidentapersoanelor.ro
2. CERTIFICAT DE NASTERE;
3. CERTIFICAT DE CASATORIE (DACA ESTE CAZUL);
4. CERTIFICATELE DE NASTERE ALE COPIILOR MINORI SUB 14 ANI;
5. SENTINTA DE DIVORT, RAMASA DEFINITIVA SI IREVOCABILA (DACA ESTE CAZUL);
6. CERTIFICAT DE DECES (IN CAZUL DESFACERII CASATORIEI PRIN DECESUL UNUIA DINTRE SOTI);
7. DOCUMENTUL CU CARE SE FACE DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU*;
8. UN DOCUMENT OFICIAL, CU FOTOGRAFIE DE DATA RECENTA, PENTRU CERTIFICAREA IDENTITATII (CARTE DE ALEGATOR, PASAPORT, PERMIS DE CONDUCERE, IN TERMEN DE VALABILITATE, ETC);
9. IN CAZUL FURTULUI – ADEVERINTA DE LA SECTIA DE POLITIE UNDE A FOST DECLARAT FURTUL;
10. CONTRAVALOAREA CARTII DE IDENTITATE IN VALOARE DE 7 LEI (PLATITA LA Casierie);

MENTIUNI: 
IMPORTANT

1. ACTUL DE IDENTITATATE, PRECUM SI ACTUL DE SPATIU, SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL SI COPIE XEROGRAFIATA;
2. *DACA PROPRIETARUL SPATIULUI DE LOCUIT ESTE ALTA PERSOANA, ATUNCI ESTE NECESARA PREZENTA ACESTUIA, CU ACTUL DE IDENTITATE SI ACTUL DE PROPRIETATE, PENTRU A DA DECLARATIA GAZDUITORULUI IN FATA LUCRATORULUI DE LA EVIDENTA PERSOANELOR.

ATENTIE!!

Toate documentele vor fi prezentate in original si copii xerox. Documentele originale se vor restitui titularului.

 

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE – SCHIMBAREA DOMICILIULUI

1. CERERE TIP – www.evidentapersoanelor.ro 
2. CERTIFICAT DE NASTERE;
3. CERTIFICAT DE CASATORIE (DACA ESTE CAZUL);
4. SENTINTA DE DIVORT, RAMASA DEFINITIVA SI IREVOCABILA (DACA ESTE CAZUL);
5. CERTIFICAT DE DECES (IN CAZUL DESFACERII CASATORIEI PRIN DECESUL UNUIA DINTRE SOTI);
6. DOCUMENTUL CU CARE SE FACE DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU*;
7. ACTUL DE IDENTITATE AL SOLICITANTULUI;
8. CARTEA DE ALEGATOR (DACA ESTE CAZUL);
9. CERTIFICATELE DE NASTERE ALE COPIILOR MINORI SUB 14 ANI
10. CONTRAVALOAREA CARTII DE IDENTIATE IN VALOARE DE 7 LEI (PLATITA LA Casierie);

MENTIUNI: 
IMPORTANT

1. ACTUL DE IDENTITATATE, PRECUM SI ACTUL DE SPATIU, SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL SI COPIE XEROGRAFIATA;
2. *DACA PROPRIETARUL SPATIULUI DE LOCUIT ESTE ALTA PERSOANA, ATUNCI ESTE NECESARA PREZENTA ACESTUIA, CU ACTUL DE IDENTITATE SI ACTUL DE PROPRIETATE, PENTRU A DA DECLARATIA GAZDUITORULUI IN FATA LUCRATORULUI DE LA EVIDENTA PERSOANELOR.

 

ATENTIE!!

Toate documentele vor fi prezentate in original si copii xerox. Documentele originale se vor restitui titularului.

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE IDENTITATE – ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA 14 ANI

* IN TERMEN DE 15 ZILE DE LA IMPLINIREA VARSTEI DE 14 ANI, MINORUL ARE OBLIGATIA SA SOLICITE S.P.C.L.E.P. ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE, PREZENTAND URMATOARELE DOCUMENTE:

1. CERERE TIP – www.evidentapersoanelor.ro 
2. CERTIFICAT DE NASTERE;
3. CERTIFICAT DE CASATORIE SAU SENTINTA DE DIVORT A PARINTILOR, RAMASA DEFINITIVA SI IREVOCABILA (IN CAZUL IN CARE ACESTIA SUNT DIVORTATI);
4. CERTIFICAT DE DECES (IN CAZUL DESFACERII CASATORIEI PARINTILOR PRIN DECESUL UNUIA DINTRE SOTI);
5. DOCUMENTUL CU CARE SE FACE DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU*,
6. ACTUL DE IDENTITATE AL UNUIA DINTRE PARINTI SAU AL REPREZENTANTULUI LEGAL AL ACESTUIA
7. CONTRAVALOAREA CARTII DE IDENTITATE IN VALOARE DE 7 LEI (PLATITA LA Casierie);.

* MINORUL DEPUNE CEREREA INSOTIT DE UNUL DINTRE PARINTI SAU, DUPA CAZ, DE REPREZENTANTUL SAU LEGAL ORI DE PERSOANA CAREIA I-A FOST INCREDINTAT MINORUL.

MENTIUNI: 
IMPORTANT

1. ACTUL DE IDENTITATATE, PRECUM SI ACTUL DE SPATIU, SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL SI COPIE XEROGRAFIATA;
2. *DACA PROPRIETARUL SPATIULUI DE LOCUIT ESTE ALTA PERSOANA, ATUNCI ESTE NECESARA PREZENTA ACESTUIA, CU ACTUL DE IDENTITATE SI ACTUL DE PROPRIETATE, PENTRU A DA DECLARATIA GAZDUITORULUI IN FATA LUCRATORULUI DE LA EVIDENTA PERSOANELOR.

ATENTIE!!

Toate documentele vor fi prezentate in original si copii xerox. Documentele originale se vor restitui titularului.

ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA VIZEI DE RESEDINTA (FLOTANT)

CE ACTE: 
1. CERERE TIP PENTRU STABILIREA RESEDINTEI- www.evidentapersoanelor.ro 
2. ACTUL DE IDENTITATE IN CARE URMEAZA A SE EFECTUA MENTIUNEA;
3. ACTUL DE IDENTITATE AL GAZDUITORULUI;
4. DOCUMENTUL CU CARE SE FACE DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU*,

MENTIUNI: 
IMPORTANT

1. ACTUL DE IDENTITATATE, PRECUM SI ACTUL DE SPATIU, SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL SI COPIE XEROGRAFIATA;
2. *DACA PROPRIETARUL SPATIULUI DE LOCUIT ESTE ALTA PERSOANA, ATUNCI ESTE NECESARA PREZENTA ACESTUIA, CU ACTUL DE IDENTITATE SI ACTUL DE PROPRIETATE, PENTRU A DA DECLARATIA GAZDUITORULUI IN FATA LUCRATORULUI DE LA EVIDENTA PERSOANELOR.

ATENTIE!!

Toate documentele vor fi prezentate in original si copii xerox. Documentele originale se vor restitui titularului.

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA CARTII DE IDENTITATE PROVIZORII

– IN CAZUL IN CARE SOLICITANTUL NU POSEDA TOATE DOCUMENTELE NECESARE ELIBERARII CARTII DE IDENTITATE, PREVAZUTE LA PCT. 1, I SE VA ELIBERA C.I.P. AVAND DREPT MOTIV LIPSA DOVADA ADRESA DE DOMICILIU SAU LIPSA CERTIFICATE DE STARE CIVILA.

1. CERERE TIP – www.evidentapersoanelor.ro;
2. 3 POZE TIP B.I. ( 3/4cm CU MARGINE ALBA 7 mm) care vor fi facute la SPCLEP Rifov
3. CERTIFICAT DE NASTERE;
4. CERTIFICAT DE CASATORIE ( DACA ESTE CAZUL);
5. CERTIFICATELE DE NASTERE ALE COPIILOR MINORI;
6. DOCUMENTUL CU CARE SE FACE DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU*,
7. SENTINTA DE DIVORT, RAMASA DEFINITIVA SI IREVOCABILA (DACA ESTE CAZUL);
8. CERTIFICAT DE DECES ( IN CAZUL DESFACERII CASATORIEI PRIN DECESUL UNUIA DINTRE SOTI );
9. CARTEA DE ALEGATOR ( DACA ESTE CAZUL );
10. TAXA PENTRU ELIBERARE C.I.P. IN VALOARE DE 1 LEU RON (PLATITA LA Casierie);

MENTIUNI: 
IMPORTANT:


  1. certificatele de stare civila, sentinta de divort, precum si actul de spatiu se vor prezenta in original si copie xerografiata;

    2. In cazul in care se solicita eliberarea cartii de identitate datorita schimbarii pe cale administrativa a numelui sau prenumelui se va prezenta si dispozitia prin care s-a aprobat schimbarea de nume in original si copie xerografiata.
     

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA CARTII DE IDENTITATE PROVIZORII PENTRU CETATENII ROMANI CU DOMICILIUL IN STRAINATATE SI RESEDINTA IN ROMANIA

13. CERERE TIP – www.evidentapersoanelor.ro;
14. 3 POZE TIP B.I. (3/4cm CU MARGINE ALBA 7 mm );
15. CERTIFICAT DE NASTERE;
16. CERTIFICAT DE CASATORIE ( DACA ESTE CAZUL);
17. CERTIFICATELE DE NASTERE ALE COPIILOR MINORI;
18. DOCUMENTUL CU CARE SE FACE DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU*,
19. SENTINTA DE DIVORT, RAMASA DEFINITIVA SI IREVOCABILA (DACA ESTE CAZUL);
20. CERTIFICAT DE DECES ( IN CAZUL DESFACERII CASATORIEI PRIN DECESUL UNUIA DINTRE SOTI );
21. PASAPORTUL ROMANESC CU STATUTUL DE CRDS AFLAT IN TERMEN DE VALABILITATE,
22. TAXA PENTRU ELIBERARE C.I.P. IN VALOARE DE 1 LEU RON (PLATITA LA Casierie);

MENTIUNI: 
IMPORTANT:


  1. certificatele de stare civila, sentinta de divort, precum si actul de spatiu se vor prezenta in original si copie xerografiata;
    ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ADEVERINTEI DE DOMICILIU

    1. CERERE TIP DE LA Compartimentul Registrul Agricol,
    2. TAXA DE 1 RON/ PERS. PLATITA LA Casierie

 

Cererile pentru eliberarea actelor de identitate se depun personal, iar cărţile de identitate se eliberează titularilor. În situaţia în care solicitantul  nu se află în ţară, mandatarul va prezenta o procură specială pe care se află aplicată fotografia titularului, autentificată de misiunea diplomatică sau oficiul consular de carieră al României din statul în care se află solicitantul. În cuprinsul procurii este necesar să se regăsească referirea expresă la obiectul mandatului.

 

   Cetăţenii români aflaţi în străinătate pot depune cererea  pentru eliberarea primului act de identitate împreună cu documentele prevăzute de lege la misiunile diplomatice sau la oficiile consulare ale României din statul respectiv.

 

   Documentele cu care se face dovada numelui, prenumelui, cetăţeniei şi a domiciliului, necesare eliberării actului de identitate, se prezintă în original şi copie.

NR. CRT.DOCUMENTE NECESARE
1eliberare_CI_14
2eliberare_CI_18
3eliberare_CI_cetatenie
4eliberare_CI_CRDS
5eliberare_CI_expirare
6eliberare_CI_lipsa_documente
7eliberare_CI_pierdere
8eliberare_CI_schimb_domiciliu
9eliberare_CI_schimb_domiciliu_strainatate_in_Romania
10eliberare_CI_schimb_imobile
11inscriere_CI_resedinta
12preschimbare_CI
13 ÎNREGISTRAREA DECESULUI

Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date si a Serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si solutionarea problemelor de competenta acestora:

1) Ordonanta nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, aprobata prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

2) OUG nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 290/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;

3) H.G. nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;

4) Legea nr.252/2007 pentru modificarea si completarea unor acte normative care reglementeaza evidenta persoanelor,eliberarea actelor de identitate si activitatea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor;

5) Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civila, modificata si completata prin Legea nr. 117/2006.

6) Legea nr.105/1992 cu privire la reglementarea raporturilor de drept international privat, cu modificarile si completarile ulterioare;

7) Ordonanta nr. 41 /2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, aprobata prin Legea nr. 323/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;

8) H.G.nr.839/2006 privind forma si continutul actelor de identitate, ale autocolantului, privind stabilirea resedintei si ale cartii de imobil, modificata prin H.G. nr.516/2009;

9) H.G.nr.220/2006 pentru aprobarea Normelor de lucru privind procurarea si transmiterea in strainatate a certificatelor si extraselor de pe actele de stare civila, precum si a datelor cu privire la domiciliul si resedinta unor persoane;

10) Metodologia nr.1/1997 pentru aplicarea unitara a dispozitiilor Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila;

11) Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);

12) Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

13) Legea nr. 201/02.06.2009 pentru modificarea si completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, cu modificarile si completarile ulterioare;

14) Legea nr. 243/23.06.2009 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, pentru modificarea O.G. nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si pentru modificarea si completarea O.G. nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice;

15) Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International si cele ale H.G. nr. 1367/2009 privind infiintarea, organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date;

16) H.G. nr. 1367/2009 privind infiintarea, organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date.